završni rad
Marketinški pristup selektivnim oblicima turizma na primjeru Zadarske županije

Šabalić, Ante
Sveučilište u Zadru
Odjel za ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Šabalić, A. (2021). Marketinški pristup selektivnim oblicima turizma na primjeru Zadarske županije (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:138711

Šabalić, Ante. "Marketinški pristup selektivnim oblicima turizma na primjeru Zadarske županije." Završni rad, Sveučilište u Zadru, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:138711

Šabalić, Ante. "Marketinški pristup selektivnim oblicima turizma na primjeru Zadarske županije." Završni rad, Sveučilište u Zadru, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:138711

Šabalić, A. (2021). 'Marketinški pristup selektivnim oblicima turizma na primjeru Zadarske županije', Završni rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 29.07.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:138711

Šabalić A. Marketinški pristup selektivnim oblicima turizma na primjeru Zadarske županije [Završni rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2021 [pristupljeno 29.07.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:138711

A. Šabalić, "Marketinški pristup selektivnim oblicima turizma na primjeru Zadarske županije", Završni rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:138711

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.