undergraduate thesis
Marketinški pristup selektivnim oblicima turizma na primjeru Zadarske županije

Šabalić, Ante
University of Zadar
Department of Economics

Cite this document

Šabalić, A. (2021). Marketinški pristup selektivnim oblicima turizma na primjeru Zadarske županije (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:138711

Šabalić, Ante. "Marketinški pristup selektivnim oblicima turizma na primjeru Zadarske županije." Undergraduate thesis, University of Zadar, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:138711

Šabalić, Ante. "Marketinški pristup selektivnim oblicima turizma na primjeru Zadarske županije." Undergraduate thesis, University of Zadar, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:138711

Šabalić, A. (2021). 'Marketinški pristup selektivnim oblicima turizma na primjeru Zadarske županije', Undergraduate thesis, University of Zadar, accessed 25 July 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:138711

Šabalić A. Marketinški pristup selektivnim oblicima turizma na primjeru Zadarske županije [Undergraduate thesis]. Zadar: University of Zadar; 2021 [cited 2021 July 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:138711

A. Šabalić, "Marketinški pristup selektivnim oblicima turizma na primjeru Zadarske županije", Undergraduate thesis, University of Zadar, Zadar, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:138711

Islandora Bookmark - Please login to use this feature