Šabalić, A. (2021). Marketinški pristup selektivnim oblicima turizma na primjeru Zadarske županije (Undergraduate thesis). Zadar: University of Zadar. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:138711
Šabalić, Ante. "Marketinški pristup selektivnim oblicima turizma na primjeru Zadarske županije." Undergraduate thesis, University of Zadar, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:138711
Šabalić, Ante. "Marketinški pristup selektivnim oblicima turizma na primjeru Zadarske županije." Undergraduate thesis, University of Zadar, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:138711
Šabalić, A. (2021). 'Marketinški pristup selektivnim oblicima turizma na primjeru Zadarske županije', Undergraduate thesis, University of Zadar, accessed 14 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:138711
Šabalić A. Marketinški pristup selektivnim oblicima turizma na primjeru Zadarske županije [Undergraduate thesis]. Zadar: University of Zadar; 2021 [cited 2024 November 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:138711
A. Šabalić, "Marketinški pristup selektivnim oblicima turizma na primjeru Zadarske županije", Undergraduate thesis, University of Zadar, Zadar, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:138711