undergraduate thesis
Marketinški pristup selektivnim oblicima turizma na primjeru Zadarske županije

Šabalić, Ante
University of Zadar
Department of Economics

Cite this document

Šabalić, A. (2021). Marketinški pristup selektivnim oblicima turizma na primjeru Zadarske županije (Undergraduate thesis). Zadar: University of Zadar. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:138711

Šabalić, Ante. "Marketinški pristup selektivnim oblicima turizma na primjeru Zadarske županije." Undergraduate thesis, University of Zadar, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:138711

Šabalić, Ante. "Marketinški pristup selektivnim oblicima turizma na primjeru Zadarske županije." Undergraduate thesis, University of Zadar, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:138711

Šabalić, A. (2021). 'Marketinški pristup selektivnim oblicima turizma na primjeru Zadarske županije', Undergraduate thesis, University of Zadar, accessed 12 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:138711

Šabalić A. Marketinški pristup selektivnim oblicima turizma na primjeru Zadarske županije [Undergraduate thesis]. Zadar: University of Zadar; 2021 [cited 2025 January 12] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:138711

A. Šabalić, "Marketinški pristup selektivnim oblicima turizma na primjeru Zadarske županije", Undergraduate thesis, University of Zadar, Zadar, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:138711

Please login to the repository to save this object to your list.