završni rad
Odnos ciljeva učenja, strategija regulacije emocija i nekih konstrukata pozitivne orijentacije

Lucija Krnčević (2016)
Sveučilište u Zadru
Odjel za psihologiju
Citirajte ovaj rad...

Krnčević, L. (2016). Odnos ciljeva učenja, strategija regulacije emocija i nekih konstrukata pozitivne orijentacije (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:197684

Krnčević, Lucija. "Odnos ciljeva učenja, strategija regulacije emocija i nekih konstrukata pozitivne orijentacije." Završni rad, Sveučilište u Zadru, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:197684

Krnčević, Lucija. "Odnos ciljeva učenja, strategija regulacije emocija i nekih konstrukata pozitivne orijentacije." Završni rad, Sveučilište u Zadru, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:197684

Krnčević, L. (2016). 'Odnos ciljeva učenja, strategija regulacije emocija i nekih konstrukata pozitivne orijentacije', Završni rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 19.04.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:197684

Krnčević L. Odnos ciljeva učenja, strategija regulacije emocija i nekih konstrukata pozitivne orijentacije [Završni rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2016 [pristupljeno 19.04.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:197684

L. Krnčević, "Odnos ciljeva učenja, strategija regulacije emocija i nekih konstrukata pozitivne orijentacije", Završni rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:197684