undergraduate thesis
Relationship between goal orientations, emotion regulation strategies and several positive orientation constructs

Lucija Krnčević (2016)
University of Zadar
Department of Psychology
Cite this document...

Krnčević, L. (2016). Odnos ciljeva učenja, strategija regulacije emocija i nekih konstrukata pozitivne orijentacije (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:197684

Krnčević, Lucija. "Odnos ciljeva učenja, strategija regulacije emocija i nekih konstrukata pozitivne orijentacije." Undergraduate thesis, University of Zadar, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:197684

Krnčević, Lucija. "Odnos ciljeva učenja, strategija regulacije emocija i nekih konstrukata pozitivne orijentacije." Undergraduate thesis, University of Zadar, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:197684

Krnčević, L. (2016). 'Odnos ciljeva učenja, strategija regulacije emocija i nekih konstrukata pozitivne orijentacije', Undergraduate thesis, University of Zadar, accessed 19 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:197684

Krnčević L. Odnos ciljeva učenja, strategija regulacije emocija i nekih konstrukata pozitivne orijentacije [Undergraduate thesis]. Zadar: University of Zadar; 2016 [cited 2019 March 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:197684

L. Krnčević, "Odnos ciljeva učenja, strategija regulacije emocija i nekih konstrukata pozitivne orijentacije", Undergraduate thesis, University of Zadar, Zadar, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:197684