Warning message

Nemate dozvolu za prikaz ovog resursa!
prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj promocije na svijest potrošača
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj promocije na svijest potrošača

Galešić, Antonija
Sveučilište u Zadru
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti

Citirajte ovaj rad

Galešić, A. (2017). Utjecaj promocije na svijest potrošača (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:780155

Galešić, Antonija. "Utjecaj promocije na svijest potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:780155

Galešić, Antonija. "Utjecaj promocije na svijest potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:780155

Galešić, A. (2017). 'Utjecaj promocije na svijest potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 21.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:780155

Galešić A. Utjecaj promocije na svijest potrošača [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2017 [pristupljeno 21.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:780155

A. Galešić, "Utjecaj promocije na svijest potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:780155

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.