master's thesis
The impact of promotion on consumer awareness

Antonija Galešić (2017)
University of Zadar
Department of Tourism and Communication Sciences
Cite this document...

Galešić, A. (2017). Utjecaj promocije na svijest potrošača (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:780155

Galešić, Antonija. "Utjecaj promocije na svijest potrošača." Master's thesis, University of Zadar, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:780155

Galešić, Antonija. "Utjecaj promocije na svijest potrošača." Master's thesis, University of Zadar, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:780155

Galešić, A. (2017). 'Utjecaj promocije na svijest potrošača', Master's thesis, University of Zadar, accessed 21 April 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:780155

Galešić A. Utjecaj promocije na svijest potrošača [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2017 [cited 2019 April 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:780155

A. Galešić, "Utjecaj promocije na svijest potrošača", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:780155