prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj promocije na svijest potrošača
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj promocije na svijest potrošača

Galešić, Antonija
University of Zadar
Department of Tourism and Communication Sciences

Cite this document

Galešić, A. (2017). Utjecaj promocije na svijest potrošača (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:780155

Galešić, Antonija. "Utjecaj promocije na svijest potrošača." Master's thesis, University of Zadar, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:780155

Galešić, Antonija. "Utjecaj promocije na svijest potrošača." Master's thesis, University of Zadar, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:780155

Galešić, A. (2017). 'Utjecaj promocije na svijest potrošača', Master's thesis, University of Zadar, accessed 01 October 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:780155

Galešić A. Utjecaj promocije na svijest potrošača [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2017 [cited 2020 October 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:780155

A. Galešić, "Utjecaj promocije na svijest potrošača", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:780155

Islandora Bookmark - Please login to use this feature