Pocrnjić, I. (2024). Stavovi studenata pedagogije o ulozi i važnosti ključnih dionika procesa inkluzivnog odgoja i obrazovanja (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:067740
Pocrnjić, Ivana. "Stavovi studenata pedagogije o ulozi i važnosti ključnih dionika procesa inkluzivnog odgoja i obrazovanja." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:067740
Pocrnjić, Ivana. "Stavovi studenata pedagogije o ulozi i važnosti ključnih dionika procesa inkluzivnog odgoja i obrazovanja." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:067740
Pocrnjić, I. (2024). 'Stavovi studenata pedagogije o ulozi i važnosti ključnih dionika procesa inkluzivnog odgoja i obrazovanja', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 29.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:067740
Pocrnjić I. Stavovi studenata pedagogije o ulozi i važnosti ključnih dionika procesa inkluzivnog odgoja i obrazovanja [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2024 [pristupljeno 29.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:067740
I. Pocrnjić, "Stavovi studenata pedagogije o ulozi i važnosti ključnih dionika procesa inkluzivnog odgoja i obrazovanja", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:067740