Pocrnjić, I. (2024). Stavovi studenata pedagogije o ulozi i važnosti ključnih dionika procesa inkluzivnog odgoja i obrazovanja (Master's thesis). Zadar: University of Zadar. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:067740
Pocrnjić, Ivana. "Stavovi studenata pedagogije o ulozi i važnosti ključnih dionika procesa inkluzivnog odgoja i obrazovanja." Master's thesis, University of Zadar, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:067740
Pocrnjić, Ivana. "Stavovi studenata pedagogije o ulozi i važnosti ključnih dionika procesa inkluzivnog odgoja i obrazovanja." Master's thesis, University of Zadar, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:067740
Pocrnjić, I. (2024). 'Stavovi studenata pedagogije o ulozi i važnosti ključnih dionika procesa inkluzivnog odgoja i obrazovanja', Master's thesis, University of Zadar, accessed 10 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:067740
Pocrnjić I. Stavovi studenata pedagogije o ulozi i važnosti ključnih dionika procesa inkluzivnog odgoja i obrazovanja [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2024 [cited 2024 December 10] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:067740
I. Pocrnjić, "Stavovi studenata pedagogije o ulozi i važnosti ključnih dionika procesa inkluzivnog odgoja i obrazovanja", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:067740