Sveučilište u Zadru Odjel za turizam i komunikacijske znanosti
Citirajte ovaj rad
Vučković, I. (2023). Uloga Instagrama u kreiranju imidža turističke destinacije - primjer Norveške (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:041360
Vučković, Iva. "Uloga Instagrama u kreiranju imidža turističke destinacije - primjer Norveške." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:041360
Vučković, Iva. "Uloga Instagrama u kreiranju imidža turističke destinacije - primjer Norveške." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:041360
Vučković, I. (2023). 'Uloga Instagrama u kreiranju imidža turističke destinacije - primjer Norveške', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 18.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:041360
Vučković I. Uloga Instagrama u kreiranju imidža turističke destinacije - primjer Norveške [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2023 [pristupljeno 18.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:041360
I. Vučković, "Uloga Instagrama u kreiranju imidža turističke destinacije - primjer Norveške", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:041360