University of Zadar Department of Tourism and Communication Sciences
Cite this document
Vučković, I. (2023). Uloga Instagrama u kreiranju imidža turističke destinacije - primjer Norveške (Master's thesis). Zadar: University of Zadar. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:041360
Vučković, Iva. "Uloga Instagrama u kreiranju imidža turističke destinacije - primjer Norveške." Master's thesis, University of Zadar, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:041360
Vučković, Iva. "Uloga Instagrama u kreiranju imidža turističke destinacije - primjer Norveške." Master's thesis, University of Zadar, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:041360
Vučković, I. (2023). 'Uloga Instagrama u kreiranju imidža turističke destinacije - primjer Norveške', Master's thesis, University of Zadar, accessed 08 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:041360
Vučković I. Uloga Instagrama u kreiranju imidža turističke destinacije - primjer Norveške [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2023 [cited 2024 December 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:041360
I. Vučković, "Uloga Instagrama u kreiranju imidža turističke destinacije - primjer Norveške", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:041360