prikaz prve stranice dokumenta Uloga Instagrama u kreiranju imidža turističke destinacije - primjer Norveške
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Uloga Instagrama u kreiranju imidža turističke destinacije - primjer Norveške

Vučković, Iva
Sveučilište u Zadru
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti

Citirajte ovaj rad

Vučković, I. (2023). Uloga Instagrama u kreiranju imidža turističke destinacije - primjer Norveške (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:041360

Vučković, Iva. "Uloga Instagrama u kreiranju imidža turističke destinacije - primjer Norveške." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:041360

Vučković, Iva. "Uloga Instagrama u kreiranju imidža turističke destinacije - primjer Norveške." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:041360

Vučković, I. (2023). 'Uloga Instagrama u kreiranju imidža turističke destinacije - primjer Norveške', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 15.06.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:041360

Vučković I. Uloga Instagrama u kreiranju imidža turističke destinacije - primjer Norveške [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2023 [pristupljeno 15.06.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:041360

I. Vučković, "Uloga Instagrama u kreiranju imidža turističke destinacije - primjer Norveške", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:041360

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.