prikaz prve stranice dokumenta Percepcija hrvatskih potrošača prema proizvodima iz zemalja njemačkog govornog područja
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Percepcija hrvatskih potrošača prema proizvodima iz zemalja njemačkog govornog područja

Znaor, Filip
Sveučilište u Zadru
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti

Citirajte ovaj rad

Znaor, F. (2023). Percepcija hrvatskih potrošača prema proizvodima iz zemalja njemačkog govornog područja (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:532992

Znaor, Filip. "Percepcija hrvatskih potrošača prema proizvodima iz zemalja njemačkog govornog područja." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:532992

Znaor, Filip. "Percepcija hrvatskih potrošača prema proizvodima iz zemalja njemačkog govornog područja." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:532992

Znaor, F. (2023). 'Percepcija hrvatskih potrošača prema proizvodima iz zemalja njemačkog govornog područja', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 07.02.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:532992

Znaor F. Percepcija hrvatskih potrošača prema proizvodima iz zemalja njemačkog govornog područja [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2023 [pristupljeno 07.02.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:532992

F. Znaor, "Percepcija hrvatskih potrošača prema proizvodima iz zemalja njemačkog govornog područja", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:532992

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.