Sveučilište u Zadru Odjel za turizam i komunikacijske znanosti
Citirajte ovaj rad
Znaor, F. (2023). Percepcija hrvatskih potrošača prema proizvodima iz zemalja njemačkog govornog područja (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:532992
Znaor, Filip. "Percepcija hrvatskih potrošača prema proizvodima iz zemalja njemačkog govornog područja." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:532992
Znaor, Filip. "Percepcija hrvatskih potrošača prema proizvodima iz zemalja njemačkog govornog područja." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:532992
Znaor, F. (2023). 'Percepcija hrvatskih potrošača prema proizvodima iz zemalja njemačkog govornog područja', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 01.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:532992
Znaor F. Percepcija hrvatskih potrošača prema proizvodima iz zemalja njemačkog govornog područja [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2023 [pristupljeno 01.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:532992
F. Znaor, "Percepcija hrvatskih potrošača prema proizvodima iz zemalja njemačkog govornog područja", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:532992