University of Zadar Department of Tourism and Communication Sciences
Cite this document
Znaor, F. (2023). Percepcija hrvatskih potrošača prema proizvodima iz zemalja njemačkog govornog područja (Master's thesis). Zadar: University of Zadar. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:532992
Znaor, Filip. "Percepcija hrvatskih potrošača prema proizvodima iz zemalja njemačkog govornog područja." Master's thesis, University of Zadar, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:532992
Znaor, Filip. "Percepcija hrvatskih potrošača prema proizvodima iz zemalja njemačkog govornog područja." Master's thesis, University of Zadar, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:532992
Znaor, F. (2023). 'Percepcija hrvatskih potrošača prema proizvodima iz zemalja njemačkog govornog područja', Master's thesis, University of Zadar, accessed 02 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:532992
Znaor F. Percepcija hrvatskih potrošača prema proizvodima iz zemalja njemačkog govornog područja [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2023 [cited 2024 December 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:532992
F. Znaor, "Percepcija hrvatskih potrošača prema proizvodima iz zemalja njemačkog govornog područja", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:532992