Warning message

Nemate dozvolu za prikaz ovog resursa!
prikaz prve stranice dokumenta Viralni marketing na primjeru Hrvatske gorske službe spašavanja
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Viralni marketing na primjeru Hrvatske gorske službe spašavanja

Batinić, Danira
Sveučilište u Zadru
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti

Citirajte ovaj rad

Batinić, D. (2022). Viralni marketing na primjeru Hrvatske gorske službe spašavanja (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:239080

Batinić, Danira. "Viralni marketing na primjeru Hrvatske gorske službe spašavanja." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:239080

Batinić, Danira. "Viralni marketing na primjeru Hrvatske gorske službe spašavanja." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:239080

Batinić, D. (2022). 'Viralni marketing na primjeru Hrvatske gorske službe spašavanja', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 22.07.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:239080

Batinić D. Viralni marketing na primjeru Hrvatske gorske službe spašavanja [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2022 [pristupljeno 22.07.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:239080

D. Batinić, "Viralni marketing na primjeru Hrvatske gorske službe spašavanja", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:239080

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.