diplomski rad
Društvene mreže kao alat digitalnog marketinga

Klanac, Lana
Sveučilište u Zadru
Odjel za ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Klanac, L. (2022). Društvene mreže kao alat digitalnog marketinga (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:813415

Klanac, Lana. "Društvene mreže kao alat digitalnog marketinga." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:813415

Klanac, Lana. "Društvene mreže kao alat digitalnog marketinga." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:813415

Klanac, L. (2022). 'Društvene mreže kao alat digitalnog marketinga', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 19.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:813415

Klanac L. Društvene mreže kao alat digitalnog marketinga [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2022 [pristupljeno 19.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:813415

L. Klanac, "Društvene mreže kao alat digitalnog marketinga", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:813415

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.