master's thesis
Društvene mreže kao alat digitalnog marketinga

Klanac, Lana
University of Zadar
Department of Economics

Cite this document

Klanac, L. (2022). Društvene mreže kao alat digitalnog marketinga (Master's thesis). Zadar: University of Zadar. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:813415

Klanac, Lana. "Društvene mreže kao alat digitalnog marketinga." Master's thesis, University of Zadar, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:813415

Klanac, Lana. "Društvene mreže kao alat digitalnog marketinga." Master's thesis, University of Zadar, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:813415

Klanac, L. (2022). 'Društvene mreže kao alat digitalnog marketinga', Master's thesis, University of Zadar, accessed 13 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:813415

Klanac L. Društvene mreže kao alat digitalnog marketinga [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2022 [cited 2024 April 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:813415

L. Klanac, "Društvene mreže kao alat digitalnog marketinga", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:813415

Please login to the repository to save this object to your list.