master's thesis
Društvene mreže kao alat digitalnog marketinga

Klanac, Lana
University of Zadar
Department of Economics

Cite this document

Klanac, L. (2022). Društvene mreže kao alat digitalnog marketinga (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:813415

Klanac, Lana. "Društvene mreže kao alat digitalnog marketinga." Master's thesis, University of Zadar, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:813415

Klanac, Lana. "Društvene mreže kao alat digitalnog marketinga." Master's thesis, University of Zadar, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:813415

Klanac, L. (2022). 'Društvene mreže kao alat digitalnog marketinga', Master's thesis, University of Zadar, accessed 24 January 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:813415

Klanac L. Društvene mreže kao alat digitalnog marketinga [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2022 [cited 2023 January 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:813415

L. Klanac, "Društvene mreže kao alat digitalnog marketinga", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:813415

Please login to the repository to save this object to your list.