Đula, T. (2021). Odnos roditeljskih očekivanja, percipirane akademske kontrole i motivacije za učenjem kod adolescenata (Završni rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:569021
Đula, Tea. "Odnos roditeljskih očekivanja, percipirane akademske kontrole i motivacije za učenjem kod adolescenata." Završni rad, Sveučilište u Zadru, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:569021
Đula, Tea. "Odnos roditeljskih očekivanja, percipirane akademske kontrole i motivacije za učenjem kod adolescenata." Završni rad, Sveučilište u Zadru, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:569021
Đula, T. (2021). 'Odnos roditeljskih očekivanja, percipirane akademske kontrole i motivacije za učenjem kod adolescenata', Završni rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 19.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:569021
Đula T. Odnos roditeljskih očekivanja, percipirane akademske kontrole i motivacije za učenjem kod adolescenata [Završni rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2021 [pristupljeno 19.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:569021
T. Đula, "Odnos roditeljskih očekivanja, percipirane akademske kontrole i motivacije za učenjem kod adolescenata", Završni rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:569021