Medved, V. (2020). Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na preferencije kupaca (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:326581
Medved, Veronika. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na preferencije kupaca." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:326581
Medved, Veronika. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na preferencije kupaca." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:326581
Medved, V. (2020). 'Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na preferencije kupaca', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 29.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:326581
Medved V. Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na preferencije kupaca [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2020 [pristupljeno 29.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:326581
V. Medved, "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na preferencije kupaca", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:326581