master's thesis
Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na preferencije kupaca

Medved, Veronika
University of Zadar
Department of Economics

Cite this document

Medved, V. (2020). Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na preferencije kupaca (Master's thesis). Zadar: University of Zadar. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:326581

Medved, Veronika. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na preferencije kupaca." Master's thesis, University of Zadar, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:326581

Medved, Veronika. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na preferencije kupaca." Master's thesis, University of Zadar, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:326581

Medved, V. (2020). 'Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na preferencije kupaca', Master's thesis, University of Zadar, accessed 23 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:326581

Medved V. Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na preferencije kupaca [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2020 [cited 2025 January 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:326581

V. Medved, "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na preferencije kupaca", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:326581

Please login to the repository to save this object to your list.