Medved, V. (2020). Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na preferencije kupaca (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:326581
Medved, Veronika. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na preferencije kupaca." Master's thesis, University of Zadar, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:326581
Medved, Veronika. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na preferencije kupaca." Master's thesis, University of Zadar, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:326581
Medved, V. (2020). 'Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na preferencije kupaca', Master's thesis, University of Zadar, accessed 10 August 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:326581
Medved V. Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na preferencije kupaca [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2020 [cited 2022 August 10] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:326581
V. Medved, "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na preferencije kupaca", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:326581