master's thesis
Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na preferencije kupaca

Medved, Veronika
University of Zadar
Department of Economics

Cite this document

Medved, V. (2020). Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na preferencije kupaca (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:326581

Medved, Veronika. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na preferencije kupaca." Master's thesis, University of Zadar, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:326581

Medved, Veronika. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na preferencije kupaca." Master's thesis, University of Zadar, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:326581

Medved, V. (2020). 'Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na preferencije kupaca', Master's thesis, University of Zadar, accessed 27 July 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:326581

Medved V. Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na preferencije kupaca [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2020 [cited 2021 July 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:326581

V. Medved, "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na preferencije kupaca", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:326581

Islandora Bookmark - Please login to use this feature