Sveučilište u Zadru Odjel za turizam i komunikacijske znanosti
Citirajte ovaj rad
Šarić, T. (2019). Čimbenici utjecaja na stranog potrošača prilikom kupnje nekretnine u Hrvatskoj (Završni rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:028352
Šarić, Tina. "Čimbenici utjecaja na stranog potrošača prilikom kupnje nekretnine u Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište u Zadru, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:028352
Šarić, Tina. "Čimbenici utjecaja na stranog potrošača prilikom kupnje nekretnine u Hrvatskoj." Završni rad, Sveučilište u Zadru, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:028352
Šarić, T. (2019). 'Čimbenici utjecaja na stranog potrošača prilikom kupnje nekretnine u Hrvatskoj', Završni rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 27.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:028352
Šarić T. Čimbenici utjecaja na stranog potrošača prilikom kupnje nekretnine u Hrvatskoj [Završni rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2019 [pristupljeno 27.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:028352
T. Šarić, "Čimbenici utjecaja na stranog potrošača prilikom kupnje nekretnine u Hrvatskoj", Završni rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:028352