Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Čimbenici utjecaja na stranog potrošača prilikom kupnje nekretnine u Hrvatskoj

Tina Šarić (2019)
University of Zadar
Department of Tourism and Communication Sciences
Cite this document

Šarić, T. (2019). Čimbenici utjecaja na stranog potrošača prilikom kupnje nekretnine u Hrvatskoj (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:028352

Šarić, Tina. "Čimbenici utjecaja na stranog potrošača prilikom kupnje nekretnine u Hrvatskoj." Undergraduate thesis, University of Zadar, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:028352

Šarić, Tina. "Čimbenici utjecaja na stranog potrošača prilikom kupnje nekretnine u Hrvatskoj." Undergraduate thesis, University of Zadar, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:028352

Šarić, T. (2019). 'Čimbenici utjecaja na stranog potrošača prilikom kupnje nekretnine u Hrvatskoj', Undergraduate thesis, University of Zadar, accessed 18 February 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:028352

Šarić T. Čimbenici utjecaja na stranog potrošača prilikom kupnje nekretnine u Hrvatskoj [Undergraduate thesis]. Zadar: University of Zadar; 2019 [cited 2020 February 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:028352

T. Šarić, "Čimbenici utjecaja na stranog potrošača prilikom kupnje nekretnine u Hrvatskoj", Undergraduate thesis, University of Zadar, Zadar, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:028352

Islandora Bookmark - Please login to use this feature