Peranić, S. (2018). Povezanost samoprocjene uključenosti, prava i dužnosti učenika te kvalitete odnosa u nastavi (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:605155
Peranić, Sandra. "Povezanost samoprocjene uključenosti, prava i dužnosti učenika te kvalitete odnosa u nastavi." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:605155
Peranić, Sandra. "Povezanost samoprocjene uključenosti, prava i dužnosti učenika te kvalitete odnosa u nastavi." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:605155
Peranić, S. (2018). 'Povezanost samoprocjene uključenosti, prava i dužnosti učenika te kvalitete odnosa u nastavi', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:605155
Peranić S. Povezanost samoprocjene uključenosti, prava i dužnosti učenika te kvalitete odnosa u nastavi [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2018 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:605155
S. Peranić, "Povezanost samoprocjene uključenosti, prava i dužnosti učenika te kvalitete odnosa u nastavi", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:605155