Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Pupils’ self-assessments: correlation of pupils’ engagement, theirs rights and duties and quality of classroom interactions

Sandra Peranić (2018)
University of Zadar
Department of Pedagogy
Cite this document

Peranić, S. (2018). Povezanost samoprocjene uključenosti, prava i dužnosti učenika te kvalitete odnosa u nastavi (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:605155

Peranić, Sandra. "Povezanost samoprocjene uključenosti, prava i dužnosti učenika te kvalitete odnosa u nastavi." Master's thesis, University of Zadar, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:605155

Peranić, Sandra. "Povezanost samoprocjene uključenosti, prava i dužnosti učenika te kvalitete odnosa u nastavi." Master's thesis, University of Zadar, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:605155

Peranić, S. (2018). 'Povezanost samoprocjene uključenosti, prava i dužnosti učenika te kvalitete odnosa u nastavi', Master's thesis, University of Zadar, accessed 14 December 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:605155

Peranić S. Povezanost samoprocjene uključenosti, prava i dužnosti učenika te kvalitete odnosa u nastavi [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2018 [cited 2019 December 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:605155

S. Peranić, "Povezanost samoprocjene uključenosti, prava i dužnosti učenika te kvalitete odnosa u nastavi", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:605155

Islandora Bookmark - Please login to use this feature