Peranić, S. (2018). Povezanost samoprocjene uključenosti, prava i dužnosti učenika te kvalitete odnosa u nastavi (Master's thesis). Zadar: University of Zadar. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:605155
Peranić, Sandra. "Povezanost samoprocjene uključenosti, prava i dužnosti učenika te kvalitete odnosa u nastavi." Master's thesis, University of Zadar, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:605155
Peranić, Sandra. "Povezanost samoprocjene uključenosti, prava i dužnosti učenika te kvalitete odnosa u nastavi." Master's thesis, University of Zadar, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:605155
Peranić, S. (2018). 'Povezanost samoprocjene uključenosti, prava i dužnosti učenika te kvalitete odnosa u nastavi', Master's thesis, University of Zadar, accessed 09 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:605155
Peranić S. Povezanost samoprocjene uključenosti, prava i dužnosti učenika te kvalitete odnosa u nastavi [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2018 [cited 2024 November 09] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:605155
S. Peranić, "Povezanost samoprocjene uključenosti, prava i dužnosti učenika te kvalitete odnosa u nastavi", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:605155