master's thesis
Pupils’ self-assessments: correlation of pupils’ engagement, theirs rights and duties and quality of classroom interactions

Sandra Peranić (2018)
University of Zadar
Department of Pedagogy
Cite this document...

Peranić, S. (2018). Povezanost samoprocjene uključenosti, prava i dužnosti učenika te kvalitete odnosa u nastavi (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:605155

Peranić, Sandra. "Povezanost samoprocjene uključenosti, prava i dužnosti učenika te kvalitete odnosa u nastavi." Master's thesis, University of Zadar, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:605155

Peranić, Sandra. "Povezanost samoprocjene uključenosti, prava i dužnosti učenika te kvalitete odnosa u nastavi." Master's thesis, University of Zadar, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:605155

Peranić, S. (2018). 'Povezanost samoprocjene uključenosti, prava i dužnosti učenika te kvalitete odnosa u nastavi', Master's thesis, University of Zadar, accessed 22 July 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:605155

Peranić S. Povezanost samoprocjene uključenosti, prava i dužnosti učenika te kvalitete odnosa u nastavi [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2018 [cited 2019 July 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:605155

S. Peranić, "Povezanost samoprocjene uključenosti, prava i dužnosti učenika te kvalitete odnosa u nastavi", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:605155