diplomski rad
Povezanost samoprocjene uključenosti, prava i dužnosti učenika te kvalitete odnosa u nastavi

Sandra Peranić (2018)
Sveučilište u Zadru
Odjel za pedagogiju
Citirajte ovaj rad...

Peranić, S. (2018). Povezanost samoprocjene uključenosti, prava i dužnosti učenika te kvalitete odnosa u nastavi (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:605155

Peranić, Sandra. "Povezanost samoprocjene uključenosti, prava i dužnosti učenika te kvalitete odnosa u nastavi." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:605155

Peranić, Sandra. "Povezanost samoprocjene uključenosti, prava i dužnosti učenika te kvalitete odnosa u nastavi." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:605155

Peranić, S. (2018). 'Povezanost samoprocjene uključenosti, prava i dužnosti učenika te kvalitete odnosa u nastavi', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 22.07.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:605155

Peranić S. Povezanost samoprocjene uključenosti, prava i dužnosti učenika te kvalitete odnosa u nastavi [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2018 [pristupljeno 22.07.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:605155

S. Peranić, "Povezanost samoprocjene uključenosti, prava i dužnosti učenika te kvalitete odnosa u nastavi", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:605155