Lovrinčević, F. (2018). Uloga hermeneutičke discipline u suvremenom pedagogijskom diskursu (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:671899
Lovrinčević, Filip. "Uloga hermeneutičke discipline u suvremenom pedagogijskom diskursu." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:671899
Lovrinčević, Filip. "Uloga hermeneutičke discipline u suvremenom pedagogijskom diskursu." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:671899
Lovrinčević, F. (2018). 'Uloga hermeneutičke discipline u suvremenom pedagogijskom diskursu', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 27.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:671899
Lovrinčević F. Uloga hermeneutičke discipline u suvremenom pedagogijskom diskursu [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2018 [pristupljeno 27.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:671899
F. Lovrinčević, "Uloga hermeneutičke discipline u suvremenom pedagogijskom diskursu", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:671899