Sveučilište u Zadru Odjel za turizam i komunikacijske znanosti
Citirajte ovaj rad
Ivić, I. (2017). Utjecaj marketinških aktivnosti Turističke zajednice grada Splita na poslovanje smještajnih objekata (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:215695
Ivić, Ivana. "Utjecaj marketinških aktivnosti Turističke zajednice grada Splita na poslovanje smještajnih objekata." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:215695
Ivić, Ivana. "Utjecaj marketinških aktivnosti Turističke zajednice grada Splita na poslovanje smještajnih objekata." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:215695
Ivić, I. (2017). 'Utjecaj marketinških aktivnosti Turističke zajednice grada Splita na poslovanje smještajnih objekata', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 19.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:215695
Ivić I. Utjecaj marketinških aktivnosti Turističke zajednice grada Splita na poslovanje smještajnih objekata [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2017 [pristupljeno 19.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:215695
I. Ivić, "Utjecaj marketinških aktivnosti Turističke zajednice grada Splita na poslovanje smještajnih objekata", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:215695