diplomski rad
Utjecaj marketinških aktivnosti Turističke zajednice grada Splita na poslovanje smještajnih objekata

Ivana Ivić (2017)
Sveučilište u Zadru
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti
Citirajte ovaj rad...

Ivić, I. (2017). Utjecaj marketinških aktivnosti Turističke zajednice grada Splita na poslovanje smještajnih objekata (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:215695

Ivić, Ivana. "Utjecaj marketinških aktivnosti Turističke zajednice grada Splita na poslovanje smještajnih objekata." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:215695

Ivić, Ivana. "Utjecaj marketinških aktivnosti Turističke zajednice grada Splita na poslovanje smještajnih objekata." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:215695

Ivić, I. (2017). 'Utjecaj marketinških aktivnosti Turističke zajednice grada Splita na poslovanje smještajnih objekata', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 16.07.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:215695

Ivić I. Utjecaj marketinških aktivnosti Turističke zajednice grada Splita na poslovanje smještajnih objekata [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2017 [pristupljeno 16.07.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:215695

I. Ivić, "Utjecaj marketinških aktivnosti Turističke zajednice grada Splita na poslovanje smještajnih objekata", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:215695