prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj marketinških aktivnosti Turističke zajednice grada Splita na poslovanje smještajnih objekata
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj marketinških aktivnosti Turističke zajednice grada Splita na poslovanje smještajnih objekata

Ivić, Ivana
University of Zadar
Department of Tourism and Communication Sciences

Cite this document

Ivić, I. (2017). Utjecaj marketinških aktivnosti Turističke zajednice grada Splita na poslovanje smještajnih objekata (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:215695

Ivić, Ivana. "Utjecaj marketinških aktivnosti Turističke zajednice grada Splita na poslovanje smještajnih objekata." Master's thesis, University of Zadar, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:215695

Ivić, Ivana. "Utjecaj marketinških aktivnosti Turističke zajednice grada Splita na poslovanje smještajnih objekata." Master's thesis, University of Zadar, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:215695

Ivić, I. (2017). 'Utjecaj marketinških aktivnosti Turističke zajednice grada Splita na poslovanje smještajnih objekata', Master's thesis, University of Zadar, accessed 19 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:215695

Ivić I. Utjecaj marketinških aktivnosti Turističke zajednice grada Splita na poslovanje smještajnih objekata [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2017 [cited 2020 September 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:215695

I. Ivić, "Utjecaj marketinških aktivnosti Turističke zajednice grada Splita na poslovanje smještajnih objekata", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:215695

Islandora Bookmark - Please login to use this feature