University of Zadar Department of Tourism and Communication Sciences
Cite this document
Ivić, I. (2017). Utjecaj marketinških aktivnosti Turističke zajednice grada Splita na poslovanje smještajnih objekata (Master's thesis). Zadar: University of Zadar. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:215695
Ivić, Ivana. "Utjecaj marketinških aktivnosti Turističke zajednice grada Splita na poslovanje smještajnih objekata." Master's thesis, University of Zadar, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:215695
Ivić, Ivana. "Utjecaj marketinških aktivnosti Turističke zajednice grada Splita na poslovanje smještajnih objekata." Master's thesis, University of Zadar, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:215695
Ivić, I. (2017). 'Utjecaj marketinških aktivnosti Turističke zajednice grada Splita na poslovanje smještajnih objekata', Master's thesis, University of Zadar, accessed 28 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:215695
Ivić I. Utjecaj marketinških aktivnosti Turističke zajednice grada Splita na poslovanje smještajnih objekata [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2017 [cited 2024 November 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:215695
I. Ivić, "Utjecaj marketinških aktivnosti Turističke zajednice grada Splita na poslovanje smještajnih objekata", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:215695