University of Zadar Department of Tourism and Communication Sciences
Cite this document
Ivić, I. (2017). Utjecaj marketinških aktivnosti Turističke zajednice grada Splita na poslovanje smještajnih objekata (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:215695
Ivić, Ivana. "Utjecaj marketinških aktivnosti Turističke zajednice grada Splita na poslovanje smještajnih objekata." Master's thesis, University of Zadar, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:215695
Ivić, Ivana. "Utjecaj marketinških aktivnosti Turističke zajednice grada Splita na poslovanje smještajnih objekata." Master's thesis, University of Zadar, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:215695
Ivić, I. (2017). 'Utjecaj marketinških aktivnosti Turističke zajednice grada Splita na poslovanje smještajnih objekata', Master's thesis, University of Zadar, accessed 17 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:215695
Ivić I. Utjecaj marketinških aktivnosti Turističke zajednice grada Splita na poslovanje smještajnih objekata [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2017 [cited 2022 May 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:215695
I. Ivić, "Utjecaj marketinških aktivnosti Turističke zajednice grada Splita na poslovanje smještajnih objekata", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:215695