master's thesis
The influence of marketing activities of the Split tourist board on business of accommodation facilities

Ivana Ivić (2017)
University of Zadar
Department of Tourism and Communication Sciences
Cite this document

Ivić, I. (2017). Utjecaj marketinških aktivnosti Turističke zajednice grada Splita na poslovanje smještajnih objekata (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:215695

Ivić, Ivana. "Utjecaj marketinških aktivnosti Turističke zajednice grada Splita na poslovanje smještajnih objekata." Master's thesis, University of Zadar, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:215695

Ivić, Ivana. "Utjecaj marketinških aktivnosti Turističke zajednice grada Splita na poslovanje smještajnih objekata." Master's thesis, University of Zadar, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:215695

Ivić, I. (2017). 'Utjecaj marketinških aktivnosti Turističke zajednice grada Splita na poslovanje smještajnih objekata', Master's thesis, University of Zadar, accessed 20 September 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:215695

Ivić I. Utjecaj marketinških aktivnosti Turističke zajednice grada Splita na poslovanje smještajnih objekata [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2017 [cited 2019 September 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:215695

I. Ivić, "Utjecaj marketinških aktivnosti Turističke zajednice grada Splita na poslovanje smještajnih objekata", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:215695