prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj marketinških aktivnosti Turističke zajednice grada Splita na poslovanje smještajnih objekata
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj marketinških aktivnosti Turističke zajednice grada Splita na poslovanje smještajnih objekata

Ivić, Ivana (2017)
Sveučilište u Zadru
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti

Citirajte ovaj rad

Ivić, I. (2017). Utjecaj marketinških aktivnosti Turističke zajednice grada Splita na poslovanje smještajnih objekata (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:215695

Ivić, Ivana. "Utjecaj marketinških aktivnosti Turističke zajednice grada Splita na poslovanje smještajnih objekata." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:215695

Ivić, Ivana. "Utjecaj marketinških aktivnosti Turističke zajednice grada Splita na poslovanje smještajnih objekata." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:215695

Ivić, I. (2017). 'Utjecaj marketinških aktivnosti Turističke zajednice grada Splita na poslovanje smještajnih objekata', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 30.05.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:215695

Ivić I. Utjecaj marketinških aktivnosti Turističke zajednice grada Splita na poslovanje smještajnih objekata [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2017 [pristupljeno 30.05.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:215695

I. Ivić, "Utjecaj marketinških aktivnosti Turističke zajednice grada Splita na poslovanje smještajnih objekata", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:215695

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.