Sveučilište u Zadru Odjel za turizam i komunikacijske znanosti
Citirajte ovaj rad
Fajdetić, S. (2017). Uloga kvalitete usluga u uspješnosti poslovanja hotela Nacionalnog parka Plitvička jezera (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:528327
Fajdetić, Suzana. "Uloga kvalitete usluga u uspješnosti poslovanja hotela Nacionalnog parka Plitvička jezera." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:528327
Fajdetić, Suzana. "Uloga kvalitete usluga u uspješnosti poslovanja hotela Nacionalnog parka Plitvička jezera." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:528327
Fajdetić, S. (2017). 'Uloga kvalitete usluga u uspješnosti poslovanja hotela Nacionalnog parka Plitvička jezera', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:528327
Fajdetić S. Uloga kvalitete usluga u uspješnosti poslovanja hotela Nacionalnog parka Plitvička jezera [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2017 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:528327
S. Fajdetić, "Uloga kvalitete usluga u uspješnosti poslovanja hotela Nacionalnog parka Plitvička jezera", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:528327