master's thesis
Uloga kvalitete usluga u uspješnosti poslovanja hotela Nacionalnog parka Plitvička jezera

Suzana Fajdetić (2017)
University of Zadar
Department of Tourism and Communication Sciences
Cite this document

Fajdetić, S. (2017). Uloga kvalitete usluga u uspješnosti poslovanja hotela Nacionalnog parka Plitvička jezera (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:528327

Fajdetić, Suzana. "Uloga kvalitete usluga u uspješnosti poslovanja hotela Nacionalnog parka Plitvička jezera." Master's thesis, University of Zadar, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:528327

Fajdetić, Suzana. "Uloga kvalitete usluga u uspješnosti poslovanja hotela Nacionalnog parka Plitvička jezera." Master's thesis, University of Zadar, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:528327

Fajdetić, S. (2017). 'Uloga kvalitete usluga u uspješnosti poslovanja hotela Nacionalnog parka Plitvička jezera', Master's thesis, University of Zadar, accessed 20 February 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:528327

Fajdetić S. Uloga kvalitete usluga u uspješnosti poslovanja hotela Nacionalnog parka Plitvička jezera [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2017 [cited 2020 February 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:528327

S. Fajdetić, "Uloga kvalitete usluga u uspješnosti poslovanja hotela Nacionalnog parka Plitvička jezera", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:528327

Islandora Bookmark - Please login to use this feature