master's thesis
The role of the quality of services in the hotel business performance Plitvice Lakes National Park

Suzana Fajdetić (2017)
University of Zadar
Department of Tourism and Communication Sciences
Cite this document...

Fajdetić, S. (2017). Uloga kvalitete usluga u uspješnosti poslovanja hotela Nacionalnog parka Plitvička jezera (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:528327

Fajdetić, Suzana. "Uloga kvalitete usluga u uspješnosti poslovanja hotela Nacionalnog parka Plitvička jezera." Master's thesis, University of Zadar, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:528327

Fajdetić, Suzana. "Uloga kvalitete usluga u uspješnosti poslovanja hotela Nacionalnog parka Plitvička jezera." Master's thesis, University of Zadar, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:528327

Fajdetić, S. (2017). 'Uloga kvalitete usluga u uspješnosti poslovanja hotela Nacionalnog parka Plitvička jezera', Master's thesis, University of Zadar, accessed 26 April 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:528327

Fajdetić S. Uloga kvalitete usluga u uspješnosti poslovanja hotela Nacionalnog parka Plitvička jezera [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2017 [cited 2019 April 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:528327

S. Fajdetić, "Uloga kvalitete usluga u uspješnosti poslovanja hotela Nacionalnog parka Plitvička jezera", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:528327