Sveučilište u Zadru Odjel za turizam i komunikacijske znanosti
Citirajte ovaj rad
Šolić, M. (2024). Analiza novih načina komuniciranja s ciljanim javnostima na primjeru niskotarifnog avioprijevoznika Ryanaira na društvenom mediju
TikTok (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:168236
Šolić, Marija. "Analiza novih načina komuniciranja s ciljanim javnostima na primjeru niskotarifnog avioprijevoznika Ryanaira na društvenom mediju
TikTok." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:168236
Šolić, Marija. "Analiza novih načina komuniciranja s ciljanim javnostima na primjeru niskotarifnog avioprijevoznika Ryanaira na društvenom mediju
TikTok." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:168236
Šolić, M. (2024). 'Analiza novih načina komuniciranja s ciljanim javnostima na primjeru niskotarifnog avioprijevoznika Ryanaira na društvenom mediju
TikTok', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 05.04.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:168236
Šolić M. Analiza novih načina komuniciranja s ciljanim javnostima na primjeru niskotarifnog avioprijevoznika Ryanaira na društvenom mediju
TikTok [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2024 [pristupljeno 05.04.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:168236
M. Šolić, "Analiza novih načina komuniciranja s ciljanim javnostima na primjeru niskotarifnog avioprijevoznika Ryanaira na društvenom mediju
TikTok", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:168236