master's thesis
Analiza novih načina komuniciranja s ciljanim javnostima na primjeru niskotarifnog avioprijevoznika Ryanaira na društvenom mediju TikTok

Šolić, Marija
University of Zadar
Department of Tourism and Communication Sciences

Cite this document

Šolić, M. (2024). Analiza novih načina komuniciranja s ciljanim javnostima na primjeru niskotarifnog avioprijevoznika Ryanaira na društvenom mediju TikTok (Master's thesis). Zadar: University of Zadar. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:168236

Šolić, Marija. "Analiza novih načina komuniciranja s ciljanim javnostima na primjeru niskotarifnog avioprijevoznika Ryanaira na društvenom mediju TikTok." Master's thesis, University of Zadar, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:168236

Šolić, Marija. "Analiza novih načina komuniciranja s ciljanim javnostima na primjeru niskotarifnog avioprijevoznika Ryanaira na društvenom mediju TikTok." Master's thesis, University of Zadar, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:168236

Šolić, M. (2024). 'Analiza novih načina komuniciranja s ciljanim javnostima na primjeru niskotarifnog avioprijevoznika Ryanaira na društvenom mediju TikTok', Master's thesis, University of Zadar, accessed 12 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:168236

Šolić M. Analiza novih načina komuniciranja s ciljanim javnostima na primjeru niskotarifnog avioprijevoznika Ryanaira na društvenom mediju TikTok [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2024 [cited 2024 September 12] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:168236

M. Šolić, "Analiza novih načina komuniciranja s ciljanim javnostima na primjeru niskotarifnog avioprijevoznika Ryanaira na društvenom mediju TikTok", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:168236

Please login to the repository to save this object to your list.