Rozić, M. (2023). Strateški aspekti privatnih maraka na primjeru tvrtke Lidl Hrvatska d.o.o. k.d. (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:251048
Rozić, Marija. "Strateški aspekti privatnih maraka na primjeru tvrtke Lidl Hrvatska d.o.o. k.d.." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:251048
Rozić, Marija. "Strateški aspekti privatnih maraka na primjeru tvrtke Lidl Hrvatska d.o.o. k.d.." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:251048
Rozić, M. (2023). 'Strateški aspekti privatnih maraka na primjeru tvrtke Lidl Hrvatska d.o.o. k.d.', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 26.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:251048
Rozić M. Strateški aspekti privatnih maraka na primjeru tvrtke Lidl Hrvatska d.o.o. k.d. [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2023 [pristupljeno 26.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:251048
M. Rozić, "Strateški aspekti privatnih maraka na primjeru tvrtke Lidl Hrvatska d.o.o. k.d.", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:251048