master's thesis
Strateški aspekti privatnih maraka na primjeru tvrtke Lidl Hrvatska d.o.o. k.d.

Rozić, Marija
University of Zadar
Department of Economics

Cite this document

Rozić, M. (2023). Strateški aspekti privatnih maraka na primjeru tvrtke Lidl Hrvatska d.o.o. k.d. (Master's thesis). Zadar: University of Zadar. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:251048

Rozić, Marija. "Strateški aspekti privatnih maraka na primjeru tvrtke Lidl Hrvatska d.o.o. k.d.." Master's thesis, University of Zadar, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:251048

Rozić, Marija. "Strateški aspekti privatnih maraka na primjeru tvrtke Lidl Hrvatska d.o.o. k.d.." Master's thesis, University of Zadar, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:251048

Rozić, M. (2023). 'Strateški aspekti privatnih maraka na primjeru tvrtke Lidl Hrvatska d.o.o. k.d.', Master's thesis, University of Zadar, accessed 17 November 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:251048

Rozić M. Strateški aspekti privatnih maraka na primjeru tvrtke Lidl Hrvatska d.o.o. k.d. [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2023 [cited 2023 November 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:251048

M. Rozić, "Strateški aspekti privatnih maraka na primjeru tvrtke Lidl Hrvatska d.o.o. k.d.", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:251048

Please login to the repository to save this object to your list.