prikaz prve stranice dokumenta Promjena kulturne ponude splitskih muzeja nakon pandemije virusa COVID-19. Uloga marketinga u ponovnom pokretanju poslovanja
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Promjena kulturne ponude splitskih muzeja nakon pandemije virusa COVID-19. Uloga marketinga u ponovnom pokretanju poslovanja

Močić Benetti, Irena
Sveučilište u Zadru
Odjel za informacijske znanosti

Citirajte ovaj rad

Močić Benetti, I. (2023). Promjena kulturne ponude splitskih muzeja nakon pandemije virusa COVID-19. Uloga marketinga u ponovnom pokretanju poslovanja (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:403328

Močić Benetti, Irena. "Promjena kulturne ponude splitskih muzeja nakon pandemije virusa COVID-19. Uloga marketinga u ponovnom pokretanju poslovanja." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:403328

Močić Benetti, Irena. "Promjena kulturne ponude splitskih muzeja nakon pandemije virusa COVID-19. Uloga marketinga u ponovnom pokretanju poslovanja." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:403328

Močić Benetti, I. (2023). 'Promjena kulturne ponude splitskih muzeja nakon pandemije virusa COVID-19. Uloga marketinga u ponovnom pokretanju poslovanja', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 16.06.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:403328

Močić Benetti I. Promjena kulturne ponude splitskih muzeja nakon pandemije virusa COVID-19. Uloga marketinga u ponovnom pokretanju poslovanja [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2023 [pristupljeno 16.06.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:403328

I. Močić Benetti, "Promjena kulturne ponude splitskih muzeja nakon pandemije virusa COVID-19. Uloga marketinga u ponovnom pokretanju poslovanja", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:403328

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.