Sveučilište u Zadru Odjel za informacijske znanosti
Citirajte ovaj rad
Močić Benetti, I. (2023). Promjena kulturne ponude splitskih muzeja nakon pandemije virusa COVID-19. Uloga marketinga u ponovnom pokretanju poslovanja (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:403328
Močić Benetti, Irena. "Promjena kulturne ponude splitskih muzeja nakon pandemije virusa COVID-19. Uloga marketinga u ponovnom pokretanju poslovanja." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:403328
Močić Benetti, Irena. "Promjena kulturne ponude splitskih muzeja nakon pandemije virusa COVID-19. Uloga marketinga u ponovnom pokretanju poslovanja." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:403328
Močić Benetti, I. (2023). 'Promjena kulturne ponude splitskih muzeja nakon pandemije virusa COVID-19. Uloga marketinga u ponovnom pokretanju poslovanja', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 10.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:403328
Močić Benetti I. Promjena kulturne ponude splitskih muzeja nakon pandemije virusa COVID-19. Uloga marketinga u ponovnom pokretanju poslovanja [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2023 [pristupljeno 10.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:403328
I. Močić Benetti, "Promjena kulturne ponude splitskih muzeja nakon pandemije virusa COVID-19. Uloga marketinga u ponovnom pokretanju poslovanja", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:403328