prikaz prve stranice dokumenta Promjena kulturne ponude splitskih muzeja nakon pandemije virusa COVID-19. Uloga marketinga u ponovnom pokretanju poslovanja
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Promjena kulturne ponude splitskih muzeja nakon pandemije virusa COVID-19. Uloga marketinga u ponovnom pokretanju poslovanja

Močić Benetti, Irena
University of Zadar
Department of Information Sciences

Cite this document

Močić Benetti, I. (2023). Promjena kulturne ponude splitskih muzeja nakon pandemije virusa COVID-19. Uloga marketinga u ponovnom pokretanju poslovanja (Master's thesis). Zadar: University of Zadar. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:403328

Močić Benetti, Irena. "Promjena kulturne ponude splitskih muzeja nakon pandemije virusa COVID-19. Uloga marketinga u ponovnom pokretanju poslovanja." Master's thesis, University of Zadar, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:403328

Močić Benetti, Irena. "Promjena kulturne ponude splitskih muzeja nakon pandemije virusa COVID-19. Uloga marketinga u ponovnom pokretanju poslovanja." Master's thesis, University of Zadar, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:403328

Močić Benetti, I. (2023). 'Promjena kulturne ponude splitskih muzeja nakon pandemije virusa COVID-19. Uloga marketinga u ponovnom pokretanju poslovanja', Master's thesis, University of Zadar, accessed 21 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:403328

Močić Benetti I. Promjena kulturne ponude splitskih muzeja nakon pandemije virusa COVID-19. Uloga marketinga u ponovnom pokretanju poslovanja [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2023 [cited 2024 December 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:403328

I. Močić Benetti, "Promjena kulturne ponude splitskih muzeja nakon pandemije virusa COVID-19. Uloga marketinga u ponovnom pokretanju poslovanja", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:403328

Please login to the repository to save this object to your list.