Sveučilište u Zadru Odjel za turizam i komunikacijske znanosti
Citirajte ovaj rad
Novaković, T. (2016). Društvene mreže kao alat odnosa s javnošću u promociji turističkih destinacija (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:053668
Novaković, Tea. "Društvene mreže kao alat odnosa s javnošću u promociji turističkih destinacija." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:053668
Novaković, Tea. "Društvene mreže kao alat odnosa s javnošću u promociji turističkih destinacija." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:053668
Novaković, T. (2016). 'Društvene mreže kao alat odnosa s javnošću u promociji turističkih destinacija', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 14.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:053668
Novaković T. Društvene mreže kao alat odnosa s javnošću u promociji turističkih destinacija [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2016 [pristupljeno 14.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:053668
T. Novaković, "Društvene mreže kao alat odnosa s javnošću u promociji turističkih destinacija", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:053668