master's thesis
Social media as a public relations tool in promotion of touristic destinations

Tea Novaković (2016)
University of Zadar
Department of Tourism and Communication Sciences
Cite this document...

Novaković, T. (2016). Društvene mreže kao alat odnosa s javnošću u promociji turističkih destinacija (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:053668

Novaković, Tea. "Društvene mreže kao alat odnosa s javnošću u promociji turističkih destinacija." Master's thesis, University of Zadar, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:053668

Novaković, Tea. "Društvene mreže kao alat odnosa s javnošću u promociji turističkih destinacija." Master's thesis, University of Zadar, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:053668

Novaković, T. (2016). 'Društvene mreže kao alat odnosa s javnošću u promociji turističkih destinacija', Master's thesis, University of Zadar, accessed 24 August 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:053668

Novaković T. Društvene mreže kao alat odnosa s javnošću u promociji turističkih destinacija [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2016 [cited 2019 August 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:053668

T. Novaković, "Društvene mreže kao alat odnosa s javnošću u promociji turističkih destinacija", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:053668