završni rad
Analiza promotivnih poruka na međunarodnom tržištu

Karla Češnjaj (2016)
Sveučilište u Zadru
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti
Citirajte ovaj rad

Češnjaj, K. (2016). Analiza promotivnih poruka na međunarodnom tržištu (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:168696

Češnjaj, Karla. "Analiza promotivnih poruka na međunarodnom tržištu." Završni rad, Sveučilište u Zadru, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:168696

Češnjaj, Karla. "Analiza promotivnih poruka na međunarodnom tržištu." Završni rad, Sveučilište u Zadru, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:168696

Češnjaj, K. (2016). 'Analiza promotivnih poruka na međunarodnom tržištu', Završni rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 19.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:168696

Češnjaj K. Analiza promotivnih poruka na međunarodnom tržištu [Završni rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2016 [pristupljeno 19.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:168696

K. Češnjaj, "Analiza promotivnih poruka na međunarodnom tržištu", Završni rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:168696