prikaz prve stranice dokumenta Analiza promotivnih poruka na međunarodnom tržištu
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Analiza promotivnih poruka na međunarodnom tržištu

Češnjaj, Karla
University of Zadar
Department of Tourism and Communication Sciences

Cite this document

Češnjaj, K. (2016). Analiza promotivnih poruka na međunarodnom tržištu (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:168696

Češnjaj, Karla. "Analiza promotivnih poruka na međunarodnom tržištu." Undergraduate thesis, University of Zadar, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:168696

Češnjaj, Karla. "Analiza promotivnih poruka na međunarodnom tržištu." Undergraduate thesis, University of Zadar, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:168696

Češnjaj, K. (2016). 'Analiza promotivnih poruka na međunarodnom tržištu', Undergraduate thesis, University of Zadar, accessed 25 October 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:168696

Češnjaj K. Analiza promotivnih poruka na međunarodnom tržištu [Undergraduate thesis]. Zadar: University of Zadar; 2016 [cited 2020 October 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:168696

K. Češnjaj, "Analiza promotivnih poruka na međunarodnom tržištu", Undergraduate thesis, University of Zadar, Zadar, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:168696

Islandora Bookmark - Please login to use this feature