prikaz prve stranice dokumenta Analiza promotivnih poruka na međunarodnom tržištu
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Analiza promotivnih poruka na međunarodnom tržištu

Češnjaj, Karla (2016)
University of Zadar
Department of Tourism and Communication Sciences

Cite this document

Češnjaj, K. (2016). Analiza promotivnih poruka na međunarodnom tržištu (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:168696

Češnjaj, Karla. "Analiza promotivnih poruka na međunarodnom tržištu." Undergraduate thesis, University of Zadar, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:168696

Češnjaj, Karla. "Analiza promotivnih poruka na međunarodnom tržištu." Undergraduate thesis, University of Zadar, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:168696

Češnjaj, K. (2016). 'Analiza promotivnih poruka na međunarodnom tržištu', Undergraduate thesis, University of Zadar, accessed 01 August 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:168696

Češnjaj K. Analiza promotivnih poruka na međunarodnom tržištu [Undergraduate thesis]. Zadar: University of Zadar; 2016 [cited 2020 August 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:168696

K. Češnjaj, "Analiza promotivnih poruka na međunarodnom tržištu", Undergraduate thesis, University of Zadar, Zadar, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:168696

Islandora Bookmark - Please login to use this feature