prikaz prve stranice dokumenta Viralni marketing na primjeru Hrvatske gorske službe spašavanja
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Viralni marketing na primjeru Hrvatske gorske službe spašavanja

Batinić, Danira
Sveučilište u Zadru
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti

Citirajte ovaj rad

Batinić, D. (2022). Viralni marketing na primjeru Hrvatske gorske službe spašavanja (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:239080

Batinić, Danira. "Viralni marketing na primjeru Hrvatske gorske službe spašavanja." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:239080

Batinić, Danira. "Viralni marketing na primjeru Hrvatske gorske službe spašavanja." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:239080

Batinić, D. (2022). 'Viralni marketing na primjeru Hrvatske gorske službe spašavanja', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 06.12.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:239080

Batinić D. Viralni marketing na primjeru Hrvatske gorske službe spašavanja [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2022 [pristupljeno 06.12.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:239080

D. Batinić, "Viralni marketing na primjeru Hrvatske gorske službe spašavanja", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:239080

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.