diplomski rad
Uloga asistenta u radu s učenicima s kombiniranim smetnjama (specifične teškoće učenja i mentalni deficit)

Maja Mataija (2016)
Sveučilište u Zadru
Odjel za nastavničke studije u Gospiću
Citirajte ovaj rad...

Mataija, M. (2016). Uloga asistenta u radu s učenicima s kombiniranim smetnjama (specifične teškoće učenja i mentalni deficit) (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:372369

Mataija, Maja. "Uloga asistenta u radu s učenicima s kombiniranim smetnjama (specifične teškoće učenja i mentalni deficit)." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:372369

Mataija, Maja. "Uloga asistenta u radu s učenicima s kombiniranim smetnjama (specifične teškoće učenja i mentalni deficit)." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:372369

Mataija, M. (2016). 'Uloga asistenta u radu s učenicima s kombiniranim smetnjama (specifične teškoće učenja i mentalni deficit)', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 24.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:372369

Mataija M. Uloga asistenta u radu s učenicima s kombiniranim smetnjama (specifične teškoće učenja i mentalni deficit) [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2016 [pristupljeno 24.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:372369

M. Mataija, "Uloga asistenta u radu s učenicima s kombiniranim smetnjama (specifične teškoće učenja i mentalni deficit)", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:372369