prikaz prve stranice dokumenta Uloga asistenta u radu s učenicima s kombiniranim smetnjama (specifične teškoće učenja i mentalni deficit)
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Uloga asistenta u radu s učenicima s kombiniranim smetnjama (specifične teškoće učenja i mentalni deficit)

Mataija, Maja
University of Zadar
Department of Teachers Studies in Gospić

Cite this document

Mataija, M. (2016). Uloga asistenta u radu s učenicima s kombiniranim smetnjama (specifične teškoće učenja i mentalni deficit) (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:372369

Mataija, Maja. "Uloga asistenta u radu s učenicima s kombiniranim smetnjama (specifične teškoće učenja i mentalni deficit)." Master's thesis, University of Zadar, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:372369

Mataija, Maja. "Uloga asistenta u radu s učenicima s kombiniranim smetnjama (specifične teškoće učenja i mentalni deficit)." Master's thesis, University of Zadar, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:372369

Mataija, M. (2016). 'Uloga asistenta u radu s učenicima s kombiniranim smetnjama (specifične teškoće učenja i mentalni deficit)', Master's thesis, University of Zadar, accessed 30 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:372369

Mataija M. Uloga asistenta u radu s učenicima s kombiniranim smetnjama (specifične teškoće učenja i mentalni deficit) [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2016 [cited 2020 September 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:372369

M. Mataija, "Uloga asistenta u radu s učenicima s kombiniranim smetnjama (specifične teškoće učenja i mentalni deficit)", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:372369

Islandora Bookmark - Please login to use this feature