Sveučilište u Zadru Odjel za turizam i komunikacijske znanosti
Citirajte ovaj rad
Jukić, A. (2021). Analiza turističke marke „Slavonija“ (Završni rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:908340
Jukić, Anamarija. "Analiza turističke marke „Slavonija“." Završni rad, Sveučilište u Zadru, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:908340
Jukić, Anamarija. "Analiza turističke marke „Slavonija“." Završni rad, Sveučilište u Zadru, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:908340
Jukić, A. (2021). 'Analiza turističke marke „Slavonija“', Završni rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 16.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:908340
Jukić A. Analiza turističke marke „Slavonija“ [Završni rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2021 [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:908340
A. Jukić, "Analiza turističke marke „Slavonija“", Završni rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:908340