prikaz prve stranice dokumenta Influenceri kao kreatori javnog mišljenja i promotori brendova proizvoda
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Influenceri kao kreatori javnog mišljenja i promotori brendova proizvoda

Grudić, Monika
Sveučilište u Zadru
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti

Citirajte ovaj rad

Grudić, M. (2021). Influenceri kao kreatori javnog mišljenja i promotori brendova proizvoda (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:187741

Grudić, Monika. "Influenceri kao kreatori javnog mišljenja i promotori brendova proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:187741

Grudić, Monika. "Influenceri kao kreatori javnog mišljenja i promotori brendova proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:187741

Grudić, M. (2021). 'Influenceri kao kreatori javnog mišljenja i promotori brendova proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 14.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:187741

Grudić M. Influenceri kao kreatori javnog mišljenja i promotori brendova proizvoda [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2021 [pristupljeno 14.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:187741

M. Grudić, "Influenceri kao kreatori javnog mišljenja i promotori brendova proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:187741

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.