prikaz prve stranice dokumenta Influenceri kao kreatori javnog mišljenja i promotori brendova proizvoda
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Influenceri kao kreatori javnog mišljenja i promotori brendova proizvoda

Grudić, Monika
University of Zadar
Department of Tourism and Communication Sciences

Cite this document

Grudić, M. (2021). Influenceri kao kreatori javnog mišljenja i promotori brendova proizvoda (Master's thesis). Zadar: University of Zadar. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:187741

Grudić, Monika. "Influenceri kao kreatori javnog mišljenja i promotori brendova proizvoda." Master's thesis, University of Zadar, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:187741

Grudić, Monika. "Influenceri kao kreatori javnog mišljenja i promotori brendova proizvoda." Master's thesis, University of Zadar, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:187741

Grudić, M. (2021). 'Influenceri kao kreatori javnog mišljenja i promotori brendova proizvoda', Master's thesis, University of Zadar, accessed 14 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:187741

Grudić M. Influenceri kao kreatori javnog mišljenja i promotori brendova proizvoda [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2021 [cited 2024 April 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:187741

M. Grudić, "Influenceri kao kreatori javnog mišljenja i promotori brendova proizvoda", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:187741

Please login to the repository to save this object to your list.