Sveučilište u Zadru Odjel za turizam i komunikacijske znanosti
Citirajte ovaj rad
Kokić, K. (2020). Utjecaj racionalnih i emocionalnih oglašivačkih apela na ponašanje potrošača u industriji sportske opreme (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:918132
Kokić, Katarina. "Utjecaj racionalnih i emocionalnih oglašivačkih apela na ponašanje potrošača u industriji sportske opreme." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:918132
Kokić, Katarina. "Utjecaj racionalnih i emocionalnih oglašivačkih apela na ponašanje potrošača u industriji sportske opreme." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:918132
Kokić, K. (2020). 'Utjecaj racionalnih i emocionalnih oglašivačkih apela na ponašanje potrošača u industriji sportske opreme', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:918132
Kokić K. Utjecaj racionalnih i emocionalnih oglašivačkih apela na ponašanje potrošača u industriji sportske opreme [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2020 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:918132
K. Kokić, "Utjecaj racionalnih i emocionalnih oglašivačkih apela na ponašanje potrošača u industriji sportske opreme", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:918132