prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj racionalnih i emocionalnih oglašivačkih apela na ponašanje potrošača u industriji sportske opreme
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj racionalnih i emocionalnih oglašivačkih apela na ponašanje potrošača u industriji sportske opreme

Kokić, Katarina
University of Zadar
Department of Tourism and Communication Sciences

Cite this document

Kokić, K. (2020). Utjecaj racionalnih i emocionalnih oglašivačkih apela na ponašanje potrošača u industriji sportske opreme (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:918132

Kokić, Katarina. "Utjecaj racionalnih i emocionalnih oglašivačkih apela na ponašanje potrošača u industriji sportske opreme." Master's thesis, University of Zadar, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:918132

Kokić, Katarina. "Utjecaj racionalnih i emocionalnih oglašivačkih apela na ponašanje potrošača u industriji sportske opreme." Master's thesis, University of Zadar, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:918132

Kokić, K. (2020). 'Utjecaj racionalnih i emocionalnih oglašivačkih apela na ponašanje potrošača u industriji sportske opreme', Master's thesis, University of Zadar, accessed 17 April 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:918132

Kokić K. Utjecaj racionalnih i emocionalnih oglašivačkih apela na ponašanje potrošača u industriji sportske opreme [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2020 [cited 2021 April 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:918132

K. Kokić, "Utjecaj racionalnih i emocionalnih oglašivačkih apela na ponašanje potrošača u industriji sportske opreme", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:918132

Islandora Bookmark - Please login to use this feature