University of Zadar Department of Tourism and Communication Sciences
Cite this document
Kokić, K. (2020). Utjecaj racionalnih i emocionalnih oglašivačkih apela na ponašanje potrošača u industriji sportske opreme (Master's thesis). Zadar: University of Zadar. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:918132
Kokić, Katarina. "Utjecaj racionalnih i emocionalnih oglašivačkih apela na ponašanje potrošača u industriji sportske opreme." Master's thesis, University of Zadar, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:918132
Kokić, Katarina. "Utjecaj racionalnih i emocionalnih oglašivačkih apela na ponašanje potrošača u industriji sportske opreme." Master's thesis, University of Zadar, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:918132
Kokić, K. (2020). 'Utjecaj racionalnih i emocionalnih oglašivačkih apela na ponašanje potrošača u industriji sportske opreme', Master's thesis, University of Zadar, accessed 13 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:918132
Kokić K. Utjecaj racionalnih i emocionalnih oglašivačkih apela na ponašanje potrošača u industriji sportske opreme [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2020 [cited 2024 November 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:918132
K. Kokić, "Utjecaj racionalnih i emocionalnih oglašivačkih apela na ponašanje potrošača u industriji sportske opreme", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:918132