Karuza, I. (2016). Upravljanje marketingom u neprofitnim organizacijama na primjeru Gradske knjižnice Zadar (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:746214
Karuza, Irina. "Upravljanje marketingom u neprofitnim organizacijama na primjeru Gradske knjižnice Zadar." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:746214
Karuza, Irina. "Upravljanje marketingom u neprofitnim organizacijama na primjeru Gradske knjižnice Zadar." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:746214
Karuza, I. (2016). 'Upravljanje marketingom u neprofitnim organizacijama na primjeru Gradske knjižnice Zadar', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 21.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:746214
Karuza I. Upravljanje marketingom u neprofitnim organizacijama na primjeru Gradske knjižnice Zadar [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2016 [pristupljeno 21.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:746214
I. Karuza, "Upravljanje marketingom u neprofitnim organizacijama na primjeru Gradske knjižnice Zadar", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:746214