diplomski rad
Upravljanje marketingom u neprofitnim organizacijama na primjeru Gradske knjižnice Zadar

Irina Karuza (2016)
Sveučilište u Zadru
Odjel za ekonomiju
Citirajte ovaj rad...

Karuza, I. (2016). Upravljanje marketingom u neprofitnim organizacijama na primjeru Gradske knjižnice Zadar (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:746214

Karuza, Irina. "Upravljanje marketingom u neprofitnim organizacijama na primjeru Gradske knjižnice Zadar." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:746214

Karuza, Irina. "Upravljanje marketingom u neprofitnim organizacijama na primjeru Gradske knjižnice Zadar." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:746214

Karuza, I. (2016). 'Upravljanje marketingom u neprofitnim organizacijama na primjeru Gradske knjižnice Zadar', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 22.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:746214

Karuza I. Upravljanje marketingom u neprofitnim organizacijama na primjeru Gradske knjižnice Zadar [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2016 [pristupljeno 22.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:746214

I. Karuza, "Upravljanje marketingom u neprofitnim organizacijama na primjeru Gradske knjižnice Zadar", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:746214