Karuza, I. (2016). Upravljanje marketingom u neprofitnim organizacijama na primjeru Gradske knjižnice Zadar (Master's thesis). Zadar: University of Zadar. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:746214
Karuza, Irina. "Upravljanje marketingom u neprofitnim organizacijama na primjeru Gradske knjižnice Zadar." Master's thesis, University of Zadar, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:746214
Karuza, Irina. "Upravljanje marketingom u neprofitnim organizacijama na primjeru Gradske knjižnice Zadar." Master's thesis, University of Zadar, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:746214
Karuza, I. (2016). 'Upravljanje marketingom u neprofitnim organizacijama na primjeru Gradske knjižnice Zadar', Master's thesis, University of Zadar, accessed 27 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:746214
Karuza I. Upravljanje marketingom u neprofitnim organizacijama na primjeru Gradske knjižnice Zadar [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2016 [cited 2024 September 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:746214
I. Karuza, "Upravljanje marketingom u neprofitnim organizacijama na primjeru Gradske knjižnice Zadar", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:746214